HomeЮморRelated VideosMore From: LeafyIsHere

GIRL TELLS HER BEST FRIEND THAT SHE WANTS TO HAVE A THREESOME WITH HER BOYFRIEND

46050 ratings | 3187929 views
The human race, at new heights... Leave a like if you enjoyed!! ♥ Watch This Quality Meme - https://youtu.be/PwEEmQRGr0w ♥ Some of my links: Shirts http://www.leafyshirts.com/ Twitter https://twitter.com/LeafyIsHere Twitch https://www.twitch.tv/leafylive Second Channel https://www.youtube.com/channel/UCni2xADtxfOwCaVaiJQz8Bw -------------------------------------------------------------------------- Intro Song: Hex Cougar - Internet Crush Outro Song: Kepler - Cowabunga --------------------------------------------------------------------------
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (7061)
Nathic (1 year ago)
*B E G O N E T H O T S*
PoluX (5 days ago)
O
Golden Ox (11 days ago)
Of course this is the first comment.
Bubblegum4337 (16 days ago)
Indeed
17k likes.. wow
ELITE (5 hours ago)
Come back leafy
This guy is like 360p Racoon Eggs
Donavon Johnson™ (19 hours ago)
leafy, I think you are trash.... Not the kind you eat...
Hayley Waghorn (19 hours ago)
What happens because my screen blacked out on me
I would have a threesome with them
Hot Shot (22 hours ago)
T H I C C.... THAT'S All i can say
Hot Shot (22 hours ago)
T H I C C.... THAT'S All i can sat
Crayon Kid (1 day ago)
I want to watch there pornhub 😩
sal oh yeah yeah (2 days ago)
who tf wanna watch spider man into the spiderverse on pornhub
Layurd (2 days ago)
He was just ahead of his time
Clementine (2 days ago)
Truly leafy was here
eggmasterPHD (4 days ago)
This dudes definitely a virgin
Max Frank (5 days ago)
What video game is he playing?
tom link (5 days ago)
What happened to leafy? Did he kill himself
CityOfThunder (6 days ago)
Damn i miss you, hope you are living the good life my guy✌
Erick Navas (6 days ago)
Who wants to talk on snap
Erick Navas (4 days ago)
+lulu 9908 the big oof
lulu 9908 (4 days ago)
Oof
RudTheDud (6 days ago)
Is this gonna be on pornhub
Edward Wilson (6 days ago)
It’s bean a year and no video yet 😰😰😰
TFrills (3 days ago)
been*
GhostlyGamingLizard (6 days ago)
Daddy come home
Jack Turner (6 days ago)
leafyisthot
Avinash kumar (7 days ago)
Thanos the world needs you man stop fucking around in your farm get down here
Mriz (7 days ago)
Hola
josh eggertz (8 days ago)
LEAFY YOU SUCK
SAE-Yeon새연 (7 days ago)
josh eggertz then why tf r u watching this video
Crimson Fire (9 days ago)
How can any of these people be employed?
B POZİTİF TEKSTİL (9 days ago)
dwcde
Julia Mungia (10 days ago)
Where are you 😭 I need the daily dose of fuckery!!!!
Scoundrel (10 days ago)
Leafy obviously has no fucking clue who Lena the plug or Adam22 is?
Aniket x PUBG Mobile (11 days ago)
8:16 TF I think I clicked on a wrong video😏
Herecastle (11 days ago)
Is this like a joke or?
Ultimate games (11 days ago)
Lena 😻
nerf mod factory (11 days ago)
#future pornhub video
charliefasurf1000 (11 days ago)
minecraft $$$ > bukkake $$ > this $
VENOM (12 days ago)
Leafy come back we need you!
Orade_21 (12 days ago)
Ever heard of Leafyishere in The Horror mansion in roblox
La Víe En Rose (12 days ago)
I'm going to be sick... I'm going to throw up...
not newton (12 days ago)
where you at dawg?
Sebastian Chipman (12 days ago)
They 100% fucked Thanos
Devin Camp (12 days ago)
I miss you you fucking twat
Rap Slob (13 days ago)
*I don’t like Leafy*
Tassos369 (14 days ago)
SHE CALLED TRGE WINE UNLIT! END MY LIFE
NO JUMPER?
Crimson Fire (15 days ago)
Why am I not surprised this was in LA?
Lost Aspect (16 days ago)
You’re a nonce
da fook
B E G O N E T HOT
Dęvił VnøzĢamęř (17 days ago)
*B E G O N E* *N U D E S*
aid cuskic (18 days ago)
ALABAMA 100
[1S-37] Bob Bollers (18 days ago)
He just posted the pic on insta
YFB Youngin (19 days ago)
Where's leafy
Vortex _ (19 days ago)
HE SAID GENUINELY IT IS CYRUS
Dark Samurai (20 days ago)
Lol it’s true you died
CoolCatGamez (20 days ago)
Mega thots. Leafy plz come back
Dr DumDumm (21 days ago)
Leafy why does ur voice sound like fucking ponocio ROAST ME!!!!!!
Dr DumDumm (21 days ago)
I’m sorry there thots but dem thick tho
D Ramos (21 days ago)
That ass though
Shalin MGTOW (22 days ago)
Are you alive friend?
Nick Ger (22 days ago)
Dat ass
Gilang Dika Pratama (23 days ago)
Just Give this girls BBC gangbang full of Aids to make shut up, temper & guilthy
Bacon_djz (23 days ago)
Two Thots And One man.
What about Bob (24 days ago)
Slut class 101
Alexa-IS-Noob Gonzales (26 days ago)
Y’all know Lena is a pornstar right????
Look it up Lenatheplug on pornhub
Look it up Lenatheplug on pornhub
Isaiah Saunders (9 days ago)
Hmm provide proof plz
Beatit (26 days ago)
Tbh i thought these were ponrstars
Secret_Armor (26 days ago)
You're absolutely right, this is a different kind of low to make a video like this for Youtube, retarded sluts.
PoluX (26 days ago)
*the C U M monster*
PoluX (26 days ago)
*b e g o n e T H O T S .*
Yeezy4eder_419 (26 days ago)
Cancer
Crackanigle Void (27 days ago)
My poor, poor virgin eyes...
Rahmat Riad (27 days ago)
please comeback
Simply_Too_Flat (27 days ago)
Shout of Adam22 😂
Angelika Zyla (27 days ago)
SUBSCRIBE TO WILLNE
Turtle Co (27 days ago)
These chicks are Muggles
ً die4tae (27 days ago)
i miss u so much dude wtf
Ray (28 days ago)
Come back to us leafy
tori the cool gamer (28 days ago)
8:31 HE LIKES X RESPECT
Lear Apilado (28 days ago)
;-; pls come back
Brayden Moore (29 days ago)
No its no jumper
Brayden Moore (29 days ago)
Bro he has a whole girlfriend and fuxking two whole other girls
Kick Ass (1 month ago)
#leafyishere ur a god I love ur videos ur so hilarious u make me realize that people are there to entertain us thanks again
Jacob Colangelo (1 month ago)
This is just a porno wtf
Luv Bug (1 month ago)
First off, we all know this is hella HARD to watch, and second, y do they keep flipping their hair every five seconds
1 sub with no Videos (1 month ago)
9:46 8:07
Planet Soul (1 month ago)
Two whores and One fuck nigga equals Threesome 😂😂😂😂 oh the bullshit and fuckery of YouTube Good video Leafy!
Yousof Wadha (1 month ago)
Ni🅱️🅱️a
Lil Choad (1 month ago)
She’s a porn star
Racheal Alvarez (1 month ago)
To much 🔥🔥🔥 leafy
Lior Burstein (1 month ago)
I don't get thots, they do the things nobody cares about besides faping middle age men
Clarrie Ferreira (1 month ago)
Jayden Rodrigues
Piano-_-cat_HD _ (1 month ago)
The lizard king needs to come back
Piano-_-cat_HD _ (1 month ago)
Adam22 cant rap neither can jake paul
Abdullah Nasir (1 month ago)
I'm just gonna go Watch vSauce.
Piano-_-cat_HD _ (1 month ago)
Abdullah Nasir hey vsauxe michael here
Gus Look (1 month ago)
It seems kinda obvious what they were up to. I ain't goin lookin for their shity porn though so idk.
Savage Man826 (1 month ago)
Rip leafy
Emily Aranda (1 month ago)
T H O T I A N A
LOOT BANDIT (1 month ago)
sorry I dropped by because of the......thumbnail
Nathan Ricci (1 month ago)
T H O T S
killermata320 (1 month ago)
MISS YOU PAPAAA
Dank Meme Studios (1 month ago)
adam22
Dr Coke (1 month ago)
B E G O N H O E
rff X'd (1 month ago)
Why does he sound like mrtop5?
robert loera (1 month ago)
dam theses bitches are dumb as fuck

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.